Blogger Layouts

Khamis, 22 Julai 2010

:: berubah ataupun tidak.... i'm blur.....~~~ ::

salam.....

for new entry kali nie menceritakan tentang perasaan xtaw la ianya mungkin 1 perasaan atau sebaliknya.... i'm blur...~~~ mungkin benar org kata... adat bertunang ada pasang surutnya... dan pelbagai perkara yang akan berlaku dalam rutin harian kite... huhu..mcm aku lak... hari2 aku dok gaduh2 ngan tunang aku... mmg aku rase nk stop jerk dari gaduh hari2... takut perkara buruk berlaku.. tp aku xmampu.. sbb kalau bukan aku ayng start mesti dye yang start... nie bru nk masuk 2 bulan bertunang... nk tgu lagi 1 tahun 6 bulan atau 2 tahun  huh..!!!! menjawab la.... tula gatal... nk tunang cepat2... tp aku xpernah menyesal ngan pilihan dalam hidup aku... itu sume dugaan...bercerita pula tetang perubahan... aku nampak sesuatu perubahan dalam dirinya...dulu masa time tgh bercinta bg aku bukan sesuatu yang salah sekiranya aku bnyk bertanya.... pelbagai soalan aku berikan .. dye boleh menjawab dengan tenang... tp kini...seolah2 aku dah xboleh nk tnya bnyk2... pasti akan menaikkan kemarahan dalam dirinya... itulah salah satu punya pergaduhan.... aku bertanya sbb aku xtaw atau aku terlupa yang dye penah bgtaw... tp xsalah rasenya bgtaw berulang kali.. kenapa masa bercinta dulu boleh sekarang dah bertunang xboleh... mungkinkah nanti dah kawen aku langsung tidak dibenarkan bertanya.... oh tuhan....jauhkanlah aku dari perkara sebegitu... aku tidak mahu... ataupun aku sekarang yang dah berubah... selalu mahu bertanya macam2... tp salah ke aku bertanya... sbb diri dia sahaja yang aku sayangi... aku buntu.. dan aku keliru... apa yang harus aku lakukan... aku perlukan dia seperti dahulu... aku mmg sedar dia seorg yang penyayang tp...aku mahu lebih dari itu.... aku perlukan dia setiap saat dan ketika... walau dlm lena sekali pun aku tetap mahu dia ada dengan ku.... " syg..... mungkin kite perlukan maa untuk memperbaiki diri dan hubungan ini untuk lebih memaham dan mendalami hati masing..... " mungkin itu yang perlu dilakukan tika ini.... masa adalah penentu segalanya....

:: i love u mohd kheir bin adnan  ::

:: the end.. ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut