Blogger Layouts

Rabu, 19 Januari 2011

Planing..^_^

salam 1 malaysia...

hujung bulan nie aku bercuti panjang sempena raya cina.. hi3..best sgt.. leh spend time ngan family.. spend time ngan en.tunang n ngan budak kenit yang lincah tu.. waduh2 sukenya.. okey2.. so bile cuti panjang nie mcm2 la aku nk planing dlm pale otak aku nie.. hurm nk wat ape yer... think...think...ha.. okey memandangkan aku xpernah lagi servey butik pengantin dan catering sekitar batu pahat nie... so pada cuti yang panjang nie mesti aku berkesempatan untuk menjenguk2 pakej yang sedia ada.. wow... 8 b ulan dari sekarang aku kan bergelar isteri kepada seorang insan yang bertahta didalam hati aku ini..bahagia rasenya... *_*..

okey planing..
1. balik kg pada 29 ari bulan..
2. menghadiri kenduri aqiqah pada 29 aribulan..
3. servey butik pengantin 
4. servey catering..

harap2 ape yang dirancang nie berjalan dgn lancar.,. jgn la ade yang membatalkan niat aku nie..:D


:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut