Blogger Layouts

Sabtu, 30 April 2011

30 April 2011

ape ade dengan 30 April...??? 
cewah.. hu2 saje nak share.. firstly nak wish kat my lovely sis happy besday yang ke 26... dah tua dah..dah jdi mak org pown kan.. semoga pnjg umur dan dimurahkan rezeki..dan berjaya menjdi ibu yang terbaik dimuka bumi nie untuk damia..:)

okey itu yang first...yang keduanya, hari nie aku ade exam " ujian bertulis pembantu tadbir N17 " pada pukul 9.30pg td.. alhamdulillah aku dah abes pown jwb exam td yang memakn masa 1 jam 30 minit... dihantar oleh my yayang..:) keputusannya tgu lagi 3 bulan, hopefully aku berjaya..:)

yang ketiganya, arinie jgk merupakan kenduri akikah damia... apelagi tumbang seekor kambing.. i wish damia akan jdi anak yang solehah dan ikot kata.. xmo nakal2 yer.. nanti mak teh xmo banjer mia bju cntik2 lagi.. kih3... 

okey itu adelah perkara yang akan terjadi dan  telah terjadi pada 30 april 2011.. akan aku updated pasal kenduri akikah anak buah aku yang sorg tu.. stay tune...

anyway's sebelum aku terlupa.. selamat hari pekerja bgi semua rakyat malaysia yang telah bekerja...bekerjalah untuk mencari sesuap nasi..:)

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut