Blogger Layouts

Jumaat, 6 November 2009

:: SeMaLaM... AkU WaT PeR YeR..?? ::

Salam 1 malaysia..


Semalam aku wat perrr???..hurm semalam merupa hari bosan yang teramat sgt melanda diri aku ntah nape agaknye...nk kate gaji xkuar lagi..?? dah kuar dah.. nak kate lapar..?? dah kenyang dah..
nape ntah mood aku xde langsung pg smlm..mungkin sbb per yer??... hah..der sape2 taw??... cpt teka...???.. mood aku xde sbb mood aku der kat shoping mall..pk nk shoping..nk beli ape yer nanti...??.. utk pengetahuan sume mood aku hari smlm xde adelah disbbkan kerana mood aku hnye tertumpu pada mood nk enjoy lpas waktu keje..sbb blah mlm tu aku nk g tgk movie cite " PISAU CUKUR "... hurm...tgu punya tgu timer nk blik umah nie..dengan mcm2 care aku menunggu akhirnya... smpi gak kol 5 ptg diman aku akan pulang kerumah...smpi umah aku terus buke almari check baju per yg aku nk pakai mlm tu nk tgk wyg ngan eina...huhu..g ngan gegurl2 ea..not boboy..:)
selepas selesai sessi pemilihan baju aku pown g mandi dan bersiap2...eina janji nk kuar kol 6.30..tibe waktu yg dijanjikan aku pown turun umah dan terus masuk kete yg eina bawe..n vrooooommm..!! menuju ke alamanda..bkn menuju puncak yer..:p...smpi alamanda cari parking..yess der 1 parking berdekatan dengan pintu masuk blah selatan.. kuar jerk kete aku ngan eina jln lenggang2 kangkung g amek tiket wyg yg telah dibeli oleh eina melalui booking on9..pastu g MCD...hah...cite pasal MCD nie der cite yg menarik..sbb per???.. sbb kami berjaya menyeludup masuk MCD kedlm panggung wayang..wlwpun perkara nie slh disis umdang2 panggung wayang 1 malaysia.. tp nk wat mcmane disbbkan kenakalan kami perkara itu terus berlaku..:p..masuk wayang kol 7.45 mlm..then nk kate syok tgk cite tu???... hurm xkan aku nk share kot kan..nk taw kene tgk sendiri..:)..
sebelum masuk tu aku smpt la posing ngan eina dibeberapa sudut terpencil depan cinema tersebut...
meh lyn dulu pic nie...~!@#$%^&*



huhu..just nk posing2..malu2 la sbb ramai org..:p





eina ngan aksi ala2 manje gitu..auw...:)





huhu...cite per erk?? coming soon...





hah...tgk..eina tanpa segan silu pown pose gak kat poster tu :)


lepas puas dah posing kat depan nie kami pown masuk n menonton wyg...lepas abes tgk cite tu aku ngan eina konon2 nk g k4..tp xjadi sbb dah sangkut kat nicolle butik..der sale..so aku pown usha2 la bju yg der sale tu..der satu baju yg berjaya mencuit hati aku..harga xla mahal sgt pown tp bole la..huhu..nk tgk x bju dye mcmane???





nie la dye bju yg aku ckpkan td...:)


so jam pown kol 10 mlm..aku ngan eina pown gerak blik umah...huh..!! gak penat la jgk...smpi umah then aku pack bju nk blik kg..dan terus tido..:)


:: the end ::



2 ulasan:

  1. hah tue la,,aku ajak bukan nak pon...pastu,xajak aku plak....

    BalasPadam
  2. hahaha..bkn aku xnk..tp mase tu gaji xkuar lagi..then smlm ko lak xde..mcmane nk ajak..:p

    BalasPadam

Pengikut