Blogger Layouts

Selasa, 1 November 2011

1.11.2011 - TUESDAY...

assalammualaikum...

harinie aku sgt suke untuk bercerita tentang 1.11.2011... cntik betol tarikh tu.. agak-agak ade x org wat majlis kawen harinie... akad nikah ke... bertunang ke.. or melahirkan anak ke... sbb tarikh cantikkan... hik3.. bulan ini jugak akan menukar status aku sebagai seor isteri (korg pown sedia maklumkan)... dimana tinggal 1 minggu lebih jerk lagi... bulan nie ada beberapa nombor yang cantik jugak untuk dipilih... 11.11.11 dan 20.11.2011... nice jerk kan... 

ikotkan aku nak nikah pada tarikh 11.11.11... tp apekan daya sbb tok kadi tu dah kne booking dulu..aku kne la mengalah... so dapatlah 12.11.2011.. cantik gak nombor tu... 20.11.2011 plak sepupu sebelah ayah aku kawen... gler cantik nombor tu sure dyeorg dah aim lame dengan tarikh tersebut....

bermulalah 1 november... mcm biasa aku kne lah prepare gaji, pagi2 aku dtg kje dah kne print borang gaji dan lpas tu kne photostat punch card.. kemudian tunggu bos dtg dan minta sign barulah aku leh anta gaji pada unit kewangan untuk diproses... selama hampir 3 tahun aku bekerja disini buat pertama kalinya aku tersalah buat kiraan hari bekerja... owh sungguh mengelirukan.. dan terpaksalah aku print semula borang gaji tu... huk2...(nie mesti gara-gara xsabar nak cuti kawen...hik2..)

anyway... selamat memulakan tugas di bulan baru...:)

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut