Blogger Layouts

Sabtu, 5 Februari 2011

Baju Nikah

salam 1 malaysia...

pejam celik kejap jerk hampir 9 ari berlalu... hu3...ahad nie dah blik kL....isnin dah keje...ape leh wat dah kene keje..xkeje xde la duit tol x..wakakakaka....so pada cuti nie aku xjdi pown servey ape2...seperti yang dirancang..cume ape yang aku beli diluar jangkaan... nk taw ape yang dah beli...

jeng....jeng...jeng......

****************************************************

BAJU NIKAH....!!!!!

mcm xcayer jerk aku dah beli bju nikah tu... tema mmg kene...silver grey....walawei mmg cantik banget....:) nk tgk ker?? tgu nanti ea... dah siap bru aku tunjukkan...:) xla semahal mane... murah jgk la.. berbanding bju akak aku...xmampu nk beli mahal2...:p...so nanti dah siap sume aku akan upload pic tu yer..:)

:: the end ::


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut