Blogger Layouts

Khamis, 13 Mei 2010

:: dugaan.... oh dugaan...::

salam 1 malaysia...

hye uolls...
setiap manusia dimuka bumi allah ini, akan diuji dengan pelbagai dugaan dan rintangan untuk mematangkan diri kte sendiri... setiap ujian yang dilalui pasti ade hikmah tersendiri... dan ujian  penuh dengan dugaan ini pasti akan dapat dilalui oleh umatnya... dengan penuh kesabaran... dengan ujian itu juga kte dapt menguji tahap kesabaran, iman dalam hati serta pengorbanan dalam hidup... jadi kte sebagai hambanya perlu sentiasa bersyukur kepadanya kerana dengan ujian ternyata allah masih sayangkan kita..... aku juga bersyukur diatas segala ujian yang telah diturunkan kepadaku... walawpun perit untuk aku lalui.... namun aku pasti ujian yang aku lalui pasti ada hikmah yang akan aku terima kelak.... amin..... :)

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut