Blogger Layouts

Isnin, 14 Jun 2010

::..gEmBiRa sUnGgUh hAtI InI..::

Salam 1 malaysia...
hye uolls.. hope sume okey2 belaka.. yang xchat tu mkn la ubat rajin2 yer supaya cepat sembuh.. biasala time cuti sekolah nie masing2 bz menghadiri undangan perkahwinan,pertunagan dan sebagainya..so keluarga aku pown xterlepas dari membuat majlis perkahwinan dan majlis pertunangan kedua-dua anak perempuan beliau.. hu3.. indah sungguh saat2 itu.. dah seminggu mase itu berlalu namun isnya masih segar dlm ingatan aku.. xlupe aku nk wish kat akak aku selamat pengantin baru...:)
orait jom kite cite pada 3 ari majlis dirumah aku.. 

4 Jun 2010, lepas isyak : 
akak aku telah selamat di ijab dan kabulkan bersama pasangannya Faizul Akmal bin rohani.. keadaan sungguh meriah sekali... hu3.. yang kelakar smpi 3x akad bru pas..<-- time aku nanti xtaw la mcmane..:)

nie la dye akak aku sebelum dinikahkan.. hi3..

5 Jun 2010, 3.00 ptg:
Majlis pertunangan aku Bersama Mohd Kheir Bin Adnan..majlis berlangsung sgt meriah... hi2.. bahagia sgt2.. tq my dear..:) jom lyn pic...

saat2 aku bergelar tunangan org..:)

nie la dye tunang sy... chumelkan mcm sy...:)

ketika membaca doa selamat..:)

cincin yang sgt2 chumel...telah berada dijari manis ku..:)

pewwiiitt..... pasangan yang serasi..:)

bersama2 hantaran dri pihak lelaki dan perempuan..:)

6 Jun 2010,2.30 ptg:
akak aku bersanding.. dan aku ler pengapitnya...:)

akak aku sebelum bersanding.. bergambar bersama kawan2 opisnya..:)

so selesai majlis selama 3 hari.. amat memenatkan walawpun aku xbnyk menolong.. huk3...

:: ..the end.. ::

2 ulasan:

  1. tahniah azela!!! cepat2 buat majlis. ahhaha

    BalasPadam
  2. hak2... tgu la.. tgh nk start kumpul duit nie.. kui3..:) tq..

    BalasPadam

Pengikut