Blogger Layouts

Khamis, 14 Oktober 2010

:: pemilihan bju ::

salam 1 malaysia....

hye u olls... arinie aku nk bercerita mengenai pemilihan bju pada hari bahagia aku tu nanti.... so nk tgk sesuai atau pown tidak... okey... firstly untuk bju nikah aku nk warna grey... lelaki mahu pown pompuan... warna grey nie nmpk lain dri yang lain kan... so jom kte tgk contoh warna grey untuk akad nikah...
-
-
-
nie contoh baju nikah lelaki... tp aku xde la nk wat mcm nie... just nk beli kain warna nie...

nie lak baju nikah untuk pompuan...(aku).. tp aku nk wat bju kutung moden jerk... xmo fesyen... yang penting kain lace....

okey... baju nikah dah settle... pemilihan warna juga sudah... now baju mase salin2...aku bercadang nk wat baju persalinan tu xdela bnyk just 3 or 4 pasang jerk.. yerla nk mencantikkan album kawen aku tu nanti.. untuk kenangan... kawen cume sekali jerk seumur hidup... so mesti la nk try sume nie... so yang tu nk ner tgu dulu bju ape lom wat pemilihan lagi... 
-
-
-

so bercerita tentang baju mase sanding.....di sebabkan tema kaler putih,oren dan hijau... aku pown tertarik nk kai bju sanding nanti warna oren ibarat merealisasikan impian akak aku yang hajatnya xkesampaian untuk memakai bju warna oren dihari bersejarahnye.... so jom kte tgk contoh warna..

hurm.... nice...nie lah contoh warna oren menjadi pilihan aku dan en.tunang mase majlis persandingan kami.....
-
-
-
okey... setengah org memakai gaun pada acara pemotongan kek... tp bg aku lak..aku xmo la pkai gaun... aku akan sewa 1 bju untuk lelaki... berbaju satin.... dan aku pkai jubah ala2 dress... warna putih.... so ade gak pic contoh kat cnie.. dan dress yang akan aku beli..

nie pic sepupu aku kawen lebih kurang aku nk pkai mcm nie la mase aku potong kek nanti... wink***

dan nie lak bju yang aku nk kai mase potong kek... yang warna putih tu.... hu3... sweet... 
-
-
-
-
** hopefully ape yang aku rancangkan ini akan dapat dicapai dengan jayanye....**

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut