Blogger Layouts

Isnin, 4 Oktober 2010

:: saat mau pulang.... ::


salam 1 malaysia....

hujung minggu yang lepas aku telah pulang ke kampung.... so selama 2 hari dua mlm  aku kat kg... aku blik dri jumaat mlm dri STD Bukit Jalil Ke Batu Pahat pukul 8 Mlm... smpi dlm kol 11.45 mlm... so happy gler kat kg..sbb insan yang bergelar tunang melayan aku sebaik mungkin.. memberikan sepenuh perhatian.... malah sentiasa ade disisi..dan tidak merasai kesunyian.... sgt2 menghargai detik2 itu.... i love u so much.... bile munculnya ari ahad... pelbagai lasan muncul dlm hati yerla ptg ahad tu dah nk blik Putrajaya... meniggalkan En.tunang bersendirian tiada berteman.. yang ade hanya hanya didalam hatinya...so tghari tu sebelum balik aku ikut en.tunang pergi ker majlis perkahwinan kawannye di pakit unus... walaupun aku xkenal kawan dye tu sape... anyway selamat pengantin baru untuk nizam dan shida....  so pas mkn2 kami pown pulang ke rumah mak aku... lepak2 jap sementara menunggu waktu mau pulang... tiket pukul 4.00 ptg.... lepak punya lepak jam pown dah pukul 3 petang aku pown bersiap2.... dan terus pergi ke bustand jln rugayah... setiba disana.. aku terus menuju ke kaunter untuk bertanya samada bus yang bakal aku naiki itu da smpi ke belum... dengan perasan hampa bus yang akan aku naiki itu rosak...dan aku perlu menaiki bus pada pukul 5 petang... adoi.... ada lagi 1 jam 10 minit... mane nk g... en.tunang telah mengajak aku pergi mkn di Tasik Y... so smpi sane terus order makan n minum... sementara menunggu mkanan sempat la juga aku capture pic nie... jom tgk..:)



hi3.... en.tunang kesygan sy..:)

haruslah sy pown perlu interframe....

bile dah selesai mkn sume kami pown beredar dlm kol 4.20 ptg... smpi di bustand dlm kol 4.30...ada masa lagi setgh jam...kami pown lepak2 dlm kete....en.tunang yng kepenatan hampir terlelap...jom tgk pic....

 chak...... hu3.... en.tunang yang kepenatan...



 hanya mampu menampakkan giginye sahaja.... huk3..


opsss.....dah terlelap la en.tunang saya.....

so.. tgu punye tgu bus yang bakal aku naiki tu pown smpi... aku pown naik dan bus gerak dlm kol 5.15 ptg.... aku telah meninggalkan en.tunang untuk sementara waktu... huk2.. sedih gler....xpe minggu nie kte jumpe lagi..... miss u syg...

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut