Blogger Layouts

Rabu, 3 November 2010

::Kursus Pembantu Tadbir Kecemerlangan (KESETIAUSAHAAN) ::

salam 1 malaysia...

sudah sekian lama aku xtidak menaburkan cerita dalam n3 aku nie.. maaf la disebabkan kesibukkan yang melanda aku baru-baru ini.... so mengikut tajuk diatas... aku telah mengikuti 1 kursus mengenai dengan " Kursus Pembantu Tadbir Kecemerlangan (Kesetiausahaan)" pada 27 october hingga 29 october 2010 yang lepas.. kursus tersebut telah diadakan di Impian Morib Hotel, Klang Selangor... So xsia-sia Aku g kursus nie sebab jadual xdelah pack sgt n bnyk rest... tu yang syok... aku pown ape lagi keje bantai tido jerk la pas kelas...syok wei... makan palk sebanyk 6x dalam 1 ari... ** mcmane lah badan aku nie xtebal sbb aku mkn 6x dalam 1 hari... kui3...** okey jom kte lyn pic semasa kursus..

nie  dye aktiviti ptg selepas check in blik... kami merayau disekeliling hotel..

sesi posing dipokok yang rendang..

3 gadis pingitan... semua telah berpunya..

adui...adui....sakit kaki aku...

upsss.... 

peace.....:)

penceramah yang sproting...

ha.... iyah....iyah... sedang memotong buah tembikai yang besar..


sedang memegang buah tembikai yang besar...


mau makan itu tembikai..!!

Dr. Mohd Khair Bin Md Som (penceramah nama sama mcm en.tunang sy )


yehaaa.... senaman tabla....


sedang melakukan senaman..


dengan riang melakukan senaman..


ewah....ewah....


team work...sedang khusyuk mendengar ceramah...


khusyuk....


kumpulan kami yang berjaya menjadi bingo pertama dlm kuiz terakhir...

penyampian sijil....

inilah dye cerita mengenai kursus aritu.....law ade lagi nk g la... hu3...
:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut