Blogger Layouts

Selasa, 16 November 2010

:: Perkahwinan ala arab..::

salam 1 malaysia...

morning all... pagi nie mood untuk mengupdate n3 membuak-buak rasenye... hu3.. sbb tu pagi2 lagi aku dah selak muke surat mengenai perkahwinan ala arab.. ok.. hujung minggu yang lepas aku terbuka hati untuk menonton rancangan nona di tv3 pada pukul 2.00 hingga pukul 3.00 petang yang dipengacarakan oleh Maya Karin..  selama nie aku mmg la tersangat kureng melayan nona.. tp disebabkan ade terselit mengenai perkahwinan bienda aku pown nk tgk la lawa ke x mase majlis dye.. tema ape..dan ape saje yang berkaitan dengan majlis perkahwinannye aku nk tgk yerla kot2 leh wat rujukan untuk aku nanti... so bile aku tgk waktu majlis persantingan... WOW...!!! cantik sgt dyeorg mengenakan tema ala arab.. fuh mmg terbaik la...  jom lyn pic jap...sekitar majlis persandinganye...

mase bru akad nikah... fuh comelnye..

selepas akad nikah..

Di majlis Persandingan...(wink..***)

bienda dan suami.... wow.. stail arab..:)

ketika dipelamin....simple but very nice... comel mcm pengantinnye..

baju yang dikenekan ketika majlis memotong kek...

inilah gmbr sekitar majlis pernikahan dan persandingan penyanyi dan pelakon bienda.. so sweet simple n menarik...wink**** berdasarkan tema dye tu leh x law aku nk tiru stail ala arab ketika majlis pernikahan... hu3.... tgu......!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut