Blogger Layouts

Rabu, 11 Mei 2011

hatiku berbunga-bunga....


hu2.. sungguh berbunga hatiku disaat ini.. bukan sebab aku dapat bunga.. atau bg bunga pada org.. tp sbb sesuatu beban yang telah terlerai didalam hati diantara aku dan en.tunang... weeeee.....:)

mengharapkan segalanya berjalan dengan lancar setelah keluargaku berbincang sebaiknya bersama keluarga en.tunang tentang perhubungan kami.. ehem2....:)

sementara menunggu kata putus dari keluarga en.tunang haruslah aku menyiapkan kerja-kerja untuk bergelar permaisuri didalam hati en.tunang..:)

persediaan dari segi mental dan fizikal aku harus kuat untuk berhadapan dgn semua ini.. aku berharap agar allah permudahkan segala urusan kami.. alhamdulillah...amin...:)

stay tune will update soon..

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut