Blogger Layouts

Selasa, 31 Mei 2011

adekah 11 Nov 2011 tarikh untuk mengundi??

hurm... pening lak aku nk memikirkan tarikh yang sesuai untuk menyatukan 2 hati menjadi pasangan suami isteri... ape lagi law bukan tarikh untuk melangsungkan hari bahagia aku.. yerla family aku dah pilih tarikh 11.11.2011... untuk menyatukan aku bersama en.tunang.. tp family sebelah en.tunang kate 11.11.11 tu adelah tarikh mengundi untuk semua.. betol ker erk?? 


so aku dah pening2 pale nie.. sebelah en.tunang lak ade jgk yang nk kawen pada tahun yang same... so nk wat mcmane nie.. adoi..!!!!!!!! stress beb memikirkannya.. belum ade kesudahannya untuk memilih tarikh nie.. igt aritu dah settel.. huk3...:(...

law benar 11.11.11 tu adelah tarikh untuk mengundi..alamatnya aku kne la nikah dulu bulan 10 nanti.. n majlis akan diadakan pada bulan 12 atau bulan 1... hua..makin meningkatlah umur aku nie..

skrg nie bukan boleh sgt nk bertolak ansur ngan org.. kne pikir diri sendiri dulu baru boleh pikirkan org lain... 


so.. will update soon.. untuk tarikh terbaru memilih tarikh melangsungkan perkahwinan...

:: the end::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut