Blogger Layouts

Selasa, 27 September 2011

BINGGUNG..~~~

hye rakan blogger ku sekalian...

boleh x korang bagi pendapat mengenai masalah kelewatan period @ lewat datang bulan... yerla dua bulan kebelakangan ini aku selalu lewat dtg period.. bulan lepas 4 ari aku lewat.. bulan nie plak hampir  seminggu dah aku xdtgjugak period... adekah salah satu faktor sbb aku stress memikirkan tentang hal perkahwinan aku... oh tidak....!!!!

bulan lepas adalah aku berjumpa dgn doktor sbb mase tu aku demam.. pastu dye suspek aku ade tiriod.. tp doktor ckp law aku mkn ubat kelenjar tu susut dri bengkak it's okey... xyah g amik darah... so bile dah semuanya okey aku pown xdelah g check darah kat hospital...

aku berpendapat sbb aku stress... pk pasal wedding n pasal hal kerja.... tanda-tanda nak period tu ada on/off....tp tula... law xokey gak smpi hujung bulan nie.. aku rase nk g check kat klinik lagi la... ape pendapat korg...???

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut