Blogger Layouts

Isnin, 26 September 2011

Tag TQ..

baru arinie ada mood nak sambung n3 pasal preparation wedding aku.. hu2... yerla selama beberapa hari nie aku agak tertekan dengan situasi yang sgt la menekan aku smpi jadi stress... hu2.. okey now cerita pasal persiapan kirenya semua hampir kekemuncaknya.. tinggal sikit2 jerk la mcm nak beli brg2 goodies nak isi dlm doorgift tetamu..:)... 

dalam masa lapang mase kat opis aku pown try pkai microsoft word publisher untuk wat tag TQ aku tu.. hasilnya xseberapa tp sgt la memuaskan hati aku.. ala kalo tempah pown wat cantik-cantik bile dah bagi-bagi org nanti dyeorg pown buang juga.. so better wat yang simple tp memuaskan hati kte sendiri ...betol x?..sebenarnya dah wat lame dah tinggal nak print jerk.. 

so bile dah ada mase bos pown xde apa lagi.. aku memulakan aktiviti tersebut...:)..

*
*
*
*
*
*
*
*


inilah hasilnya... en.tunang minta ada pic kartun mcm tu.. aku pown cri smpi dapt pic tu dan ahkirnya....:))


simple jerk kan... tp xpela sbb sgt memuaskan hati aku... 

tag terima kasih nie aku wat pakai microsoft publisher... dan aku print out kai harta benda GOV... just kertas jerk aku beli sendiri... wakaka.... jahat x aku..


so hasilnya sgtlah memuaskan...:).. tgu dan lihat hasilnya yang lebih besar bile dah di kepilkan pada goodies nanti..:)


:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut