Blogger Layouts

Isnin, 24 Oktober 2011

monday blues..~~~

assalammualaikum...
hu3... today is monday... so mood pown sentimental jerk nak wat keje
walaupun dtg keje pagi nie dah ade fail yang sedia menanti untuk direkodkan
dengan arahan serta merta okey..!!!! fuh... aku pown merajinkan diri untuk rekod dulu 
kesemua fail yang penuh sabar menanti untuk diedarkan.. 

bila  dah monday blues nie so pagi nie pown mcm ramai jerk officemate aku yang 
tak menghadirkan diri ke pejabat... huk3.. bertambahlah kebosanan aku 
untuk ari ini... so nak xnak aku terpaksala laluinya dengan tenang...
cube buat kerja dengan penuh rase keikhlasan... wakakaka...!!!

bile munculnya minggu yang baru maka semakin hampir 
kepada hari yang penuh bersejarah dalam hidup aku... maka tinggallah dalam 
18 ari jerk lagi untuk aku menghabiskan zaman bujang ini... ape aku nak wat erk... any idea..??
atau aku perlu memanfaatkan masa yang ada mempersiapkan diri untuk memasuki alam yang baru..

wakakaka... sudah bersediakah aku untuk menjadi seorg isteri yang solehah??
sodah bolehkah aku memasak untuk seorg suami?? sudah pandaikah aku menjaga tatasusila 
bila sudah bekerluarga.... hu2.. bila monday blues menjelma nie la yang akan aku cube mencari jawapan untuk semua soalan diatas.... tapi masih buntu untuk mencari jawapan...

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut