Blogger Layouts

Khamis, 20 Oktober 2011

Preview - kad jemputan

assalammualaikum... 

ish lame betol xberkesempatan untuk mengupdated blog nie... okey now aku nak smbung tentang perihal kad kawen... cerita bg aku sgt best kot sbb pakcik kedai yang buat kad kawen aku tu dye bg diskaun.. bnyk jugak la dye bg diskaun.. jom main kira-kira jup...

1 kad berharga - rm 0.70
aku tempah 500 kad - so rm 0.70 x 500 = rm 350.00
deposit aku da byr - rm 100 - rm 350.00 = rm 250.00
check artwork aku bayar lagi - rm 100.00
balance - rm 150.00
final budak tu kate bayar lagi rm100.00 je... so total rm 300.00 sahaja.. 
so pakcik tu dah bg diskaun sebanyak rm 50.00 pada aku... kah2... aku sgt suke okey..

aku pown bgtaw tunang aku... dye kate maybe sbb dye bg kad yang lain dri kad sebenar tempahan dan disebabkan kelewatan seperti yang dijanjikan pada aku... aku pown ape lagi terus ajak akak n abg ipar aku g makan.. aku belanja... yipee...

so jom layan pic kad yang aku dah tempah nie... kad biasa-biasa jerk...

 tada... 500 pcs kad jemputan perkahwinan aku..

close up..

 nie kad yang aku buat sendiri untuk kawan sepejabat dan kwn sekolah aku yang dlu..
( belum siap potong )

 kad yang telah siap dipotong

kad yang tengah dipotong..

so now semua kad telah siap di tulis nama dan tgu untuk diedar sahaja... hope semuanya berjalan dengan lancar dan mendapat keredhaan dari ALLAH S.W.T..aminnn..~~~

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut