Blogger Layouts

Khamis, 2 Februari 2012

Tanjung Piai, Pontian Johor ^_^

asslammualaikum 

harinie aku nak updated beberape n3 yang tertunggak pada cuti-cuti yang lalu.. salah satunya adelah percutian pade CNY yang lalu.. aku telah menghabiskan mase bersama family sebelah husband aku dan kami telah sempat singgah disalah 1 tempat terkenal di Pontian,Johor... Iaitu " Tanjung Piai " @ lebih dikenali sebagai penghujung benua asia..

dah lame sebenarnya rancang nak g sane.. asyik ade yang bende lain nak kne buat.. alang-alang dah smpi jb dan mase nak otw nak blik bp ikot jalan lame tu kami decide nak singgah kat tanjung piai tu... okey masuk kne byr okey.. dewase rm 5...kanak-kanak rm 3...kami smpi tu plak hujan renyai2.. so alang - alang dah smpi sane kami pown redah jela hujan tu untuk kepuasan hati sendiri.. jom lyn gmbr..:)

sgt comel mereka berdua nie posing... 

trun aku lak amik gmbr kat sini... xleh nak panjat sbb takut jatuh...

me, aus & muhammad... yeay..!!! akhirnya berjaya..tahniah...:)

husband & wife... aku terase yang bdn ku semakin mengembang plak dlm gmbr nie..:p

saje posing kat sini sbb ade kapal besar2 kat belakang tu...

my husband... @ selat melaka...:)

@ selat johor...

walaupun hujan gerimis kami tetap posing sakan kat situ... abes posing kami pown gerak blik...
hubby kate lepas nie nak return blik jlan-jalan kat tanjung piai nie.. n nak tdo kat chelet kat situ..:)

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut