Blogger Layouts

Selasa, 31 Januari 2012

sekadar meluahkan...

assalammualaikum...

sudah lame rasenya xupdated kat n2 nie.. kali nie ingin aku menceritakan sesuatu untuk tatapan semua dan berkongsi tentang suka duka aku lalui beberapa hari nie...  
mase chinese new year aku dah mengalami kelewatan datang period.. so suspect dah pregnant sebab dah lewat beberapa hari mase tu.. tp aku xdela menaruh harapan yang tinggi sebab takut kecundang nanti.. so aku pown berjalan-jalan sekitar JB.. family sebelah husband aku.. so bile masuk hari ke tiga aku bleading.. aku still xg check lagi... so bile dah masuk ari ke 6 aku still xperiod mcm selalu aku amik keputusan untuk check urine.. bile check.. 
alhamdulillah.. dah ade 2 line.. tp agak samar yang line 1 lagi.. tp ari2 aku bleading... tp ckit2, amik keputusan nak g check kat klinik mase hubby dtg.. so sabtu yang lepas hubby dah bawe g klinik.. doctor sahkan juga aku mengandung... tp kemungkinan besar xmenjadi sbb ade masalah... aku redha dengan ketentuan ilahi.. bile pade sebelah mlmnye.. aku turun darah dan ketulan darah pown turun dengan banyak.. so kini aku dah kehilangan sesuatu yang sangat aku nantikan.. 
nasib semase kejadian hubby sentiasa ade disisi dan memberi semangat dan mengingatkan aku bahawa rezeki kami belum tiba lagi... 
aku redha dengan ketentuan olehNYA.. kerana setiap yang diaturkan pasti akan ade kebaikan .. dan ALLAH sedang menguji keimanan kami...ternyata allah masih sygkan kami... 
alhamdulillah...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut