Blogger Layouts

Rabu, 28 Mac 2012

Di Minggu Terakhirku...:(

salam uolls...

minggu nie merupakan minggu terakhir aku berada diputrajaya... aku mm xpernah kongsi tentang perkara nie, tp disebabkan ade mase terluang yang bole aku kongsikan cerita ini aku coretla juga berjuta perkataan... kih2.. dalam kegembiraan namun ade kesedihan.. sedih nak tinggalkan anak buah yang sgt manje dengan aku... gembira sbb xlame lagi akan ddk bersama en.suami tercinta... 
semakin berat hati aku bile anak buah aku seolah - olah dia faham yang aku tidak akan duduk sekali dengannya.. semakin hari semakin manje... now dye dah pandai merangkak masuk ke bilik aku dan mencari aku... setiap kali tu aku rase mcm nak menangis dan aku tahan sebab aku xnak dye nmpk aku sedih...

aku amik keputusan untuk pindah ddk dibatu pahat dan meninggalkan kerja yang aku ade sekarang adelah kerana aku dah xsanggup ddk berjauhan dengan suami dan aku juga dah xlarat nak naik turun bus.. keputusan ini juga aku yang buat jadi aku harus tabah dan kuat untuk meninggalkan ape yang aku ada disini... mane tahu tuhan akan beri aku rezeki untuk mengantikan kasih sayang aku pada nank aku sendiri nanti...

ahad aritu en.suami dah bawe sebahagian baju aku pulang ke kg.. hujung minggu nie mulalah operasi untuk pemindahan sepenuhnya.. aku saje nak berhenti awal sebab aku nak rest sekejap before aku menerima cabaran baru ditempat kerja baru.. aku mula kerja ditempat baru bermula pada 9 April 2012... hope semuanya berjalan dengan lancar.. amin...

dan aku harap aku xdelah menangis mase nak tinggalakn buah hati aku yang sorg tu... hee...:D..

:: the end ::

2 ulasan:

  1. semoga semua dipermudahkan olehNya..insyaallah ada rezki lain untuk zi nanti tu..sedih lak baca citer zi ...:(

    BalasPadam
  2. insyallah kak... harap begitulah.. amin.. tq kak

    BalasPadam

Pengikut