Blogger Layouts

Jumaat, 30 Mac 2012

Jumaat yang syahdu...

salam uolls..

jumaat ini merupakan jumaat terakhir buatku menekan-nekan keyboard didalam bilik ini... membuat segala kerja yang masih ada.. senang cite jumaat terakhir untuk aku berada di MOF.. jumaat terakhir untuk aku berjumpa dengan kawan sepejabat dengan aku...

arini juga dekat opis aku ade buat bacaan yassin dan jamuan sektor D.. bolehlah aku luangkan mase bersama yang lain..ceh perasaan jerk aku nak luangkan mase dengan yang lain..." yang lain tu nak ke luangkan mase dengan aku..." kah2.. just joke.. 

esk en.suami dah nak bawe pulang aku ke batu pahat sure banjir presint 8,putrajaya nie nanti... sedih,pilu.. gembira semua bercampur baur.. pagi tadi aku dah buat anak buah aku menangis.. sedih lak aku tgk dye managis... sebenarnya bukan aku yang buat pown..dye main dalam bilik aku dan kaki dye terkena pada botol yang dye jatuhkan sendiri... terus majuk dengan aku xnak aku dokong dye.. adoi..blik keje nie kne pujuk budak kecik nie...:)

arinie juga aku nak jumpe semua org yang kenal diri aku nie ingin memohon maaf atas segala kesalahan dan harap dihalalkan makan dan minum.. bagi kekawan yang aku xsempat nak jumpe.. aku minx maaf saja lah dekat dalam blog nie.. ade mase kte jumpe lagi dilain hari... doakan kesahteraan aku berada ditempat kerja baru aku tu nanti...:)

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut