Blogger Layouts

Rabu, 29 September 2010

:: Pelamin Impianku ::

salam 1 malaysia...

hye uolls.... dari semalam aku nk update blog tentang cerita ini tapi tidak kesempatan.. kerana kerja yang menimbun2... hu3.... hari ini plak aku tak sihat sgt sbb aku sengugut namun dek kerana seronok sgt nk bercerita tentang pelamin impianku aku gagahkan jgk diri aku untuk berceritakannya.... so mesti semua yang akan berkahwin akan mempunyai impian mcm aku... nk memilih yang terbaik... mencari yang terbaik.... nk yang mcmane.... fresh flower ker... english style ker... pelamin garden ker... dan mcm2... aku lak.. mengimpikan pelamin 3 panel ala2 english style... hu3... 3 panel dan 3 kaler... iaitu,oren,putih dan hijau pucuk pisang.... mesti cun gler... warna warni... pelamin tu jgk la mengambarkan warna-warni kehidupan kami semasa ber gelar bujang.... so korng mesti nk tgk kan mcmane pelamin yang aku mahukan.... pic nie aku telah rembat di serata butik2 pengantin yang ade dlm website... so jom kte lyn....

okey...contoh mcm nie la.... dan ada lagi...


atau mcm nie....

yang nie sama mcm yang td.... tp disebabkan kaler dye... lebih mengancam kan???

yang nie 3 panel but ade fresh flower....

atau mcm nie.....

so kat atas nie ade lah beberapa contoh picture pelamin impian aku... hope mase majlis aku tu nanti aku dpt pelamin yang mcm nie.... hu3... dah pown berbincang dengan en.tunang aku.. dye pown bersetuju....

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut