Blogger Layouts

Ahad, 24 April 2011

Baju Nikah..:)

salam 1 malaysia...

hye uolls.. arinie aku nak update's pasal bju nikah untuk majlis pernikahan aku bersama en.tunang.. walaupun tarikh belum fix lagi.. tp aku dah beli awal bju nikah sepasang L & P... aku beli hujung minggu yang lalu di jakel,Batu pahat.. gler rambang mata beb.. tp aku xbeli yang satu set.. aku beli linning dan lace lain2..rasenye lagi murah kot.. hi2..:) so bile beli mmg serius murah hanya dalm sekitar 350 sahaja dah dpt lace + linning + bju nikah lelaki... meh aku tunjukkan bju nikah yang aku dah beli nie..

tada..... yang inila bju yang sy beli bersama en.tunang.. gler cantik...bg mata aku la.. hi2.. so kat situ ade 2 kaler.. sy amek kaler yang terang ckit...:)

bile dah siap beli baju minggu lepas.. minggu nie lak aku g tempah baju kat pekan dekat ngan umah aku... mak aku yang bawe aku g tempah bju td.. hu2.. so akhir bulan 9 lepas raya nanti baru la aku leh amek bju tu.. kih2.. i lioke...:) 

p/s : kepada pembuat bju nikah aku tu wat baik2 yer... :)

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut