Blogger Layouts

Ahad, 24 April 2011

Happy Besday Nina...:)

happy besday to you...
happy besday to you...
happy besday to nina..
happy besday to you..

acik doakan semoga nina panjang umur dan dimurahkan rezeki.. disihatkan tubuh badan.. dicergaskan mindanya supaya menjadi manusia yang pintar...

hi3.. 14 april 2011, genaplah usia nina untuk yang ke 3 tahun.. mak aku yang bgtaw besday dye siap beli kek lagi panggil mak n ayah aku soh tgk dye potong kek.. aku lak mlm bru smpi.. so esknya aku pown g cari hadiah untuk dia.. tnyelah dye nak hadiah ape.. dye pown ckp nak hadiah buku kemos.. aku pown puas dok mikir adiah buku kemos ape la agaknya tu.. pastu tnye la kat akak dye upenya buku mickey mouse.. hahahaha... aku pown semangatlah g cari buku tu n pkir nak beli kan dye 1 baju.. jom layan tgk dye buke hadiah...










nie la gmbr sewaktu nina da dpt hadiah..:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut