Blogger Layouts

Sabtu, 23 April 2011

Nurdamia Huda Binti Faizul Akmal

salam 1 malaysia..

hye uolls aritu aku ada bgtawkan nak kenalkan anak buah aku bermakna cucu pertama bg mak n ayah aku dan anak sulong bg kakak n abg ipar aku serta anak buah pertama aku.. weeee....!!!!
baby tu dilahirkan pada 23 Mac 2011 selang beberapa hari selepas majlis pernikahan abg aku..:)
mak dpt menantu dan dpt cucu.. kih2 nasib baik akak aku xbersalin mase abg aku nikah...
ok baby dilahirkan pada pukul 9.37pm...seberat 2.6kg.. now secara rasminye aku kenalkan dia dlm blog aku nie.. nama seperti tajuk diatas.. panggil mia saje...:) ( mcm nama panggilan mia sara pulak pelakon kanak2 tu :p)...happy gler mase tu.. wlwpun ade beberapa kesulitan dan kepenatan yang aku alami.. namun semua terlerai bila mia dah selamat lahir... sekerg nie kire dah cukup sebulan la mia dilahirkan.. dah kne enjet baby sebulan dah..:) ok jom layan pic mia yang comel nie..:)

yeay... nie dia anak buah sy.. damia...:)

si comel...:) mcm tgh memikir jer syg..

ha.....sy kne bedung la mak teh... :)

hi3.. bnyk lagi pic dye yang aku nak upload... tp semua pic tgh tido.. next time aku upload pic dye dah bgn lak ea kwn-kwnku..:)

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut