Blogger Layouts

Khamis, 2 Jun 2011

Tentang kasut...

kasut??? knape lak aku wat entry pasal kasut.. hu2... mesti sape2 yang bace tertanye2..nie bukan la pasal kasut wedding.. nie aku cerita pasal kasut aku pergi kerja arinie.. 

okey mcm nie citenya.. pagi2 td aku g keje mcm biasa la kuar umah aku pakai kasut..arinie terasa lak nk kai kasut wedges buruk aku tu...bile aku masuk lift ade seorang lelaki...menegur...

si lelaki : cntik kasut awak...
aku : eh, biasa jerk.. sy beli kat bata..
si lelaki : tp design dye cntik sgt.. sy suke..
aku : owh yeke terima kasih...

pastu ada la plak akak nurse masuk lift dye terus senyap.. tp mata masih memandang ke arah kasut aku... padahal kasut yang aku pkai tu dah berusia 1 tahun lebih..dah comot2 dah kasut tu..brand pown bata jerk...harga xla mahal cume rm 69.99 sahaja..

so kat cnie dah terbuki bahawa kasut yang brand biasa2 pown kdg2 design dye lagi cntik dri kasut yang berjenama.. sbb bdk opis aku pown ade yang berminat dgn kasut yang aku pakai skrg nie.. hi2..:) 


inilah kasut yang dikate designnya cntik.. 
harga : RM 69.99
brand : BATA
BUKAN UNTUK DIJUAL....

:: the end ::

1 ulasan:

  1. dorang teringin kot nak beli kasut tu..hehe..cube juall..:P

    BalasPadam

Pengikut