Blogger Layouts

Khamis, 5 Januari 2012

Happy New Year ^_^

assalammualaikum...

selamat menyambut tahun baru... tahun baru, azam baru, kehidupan baru,status baru.. dan menanti org baru..:).. pejam celik kite semua dah melangkah ke tahun baru 2012.. kejap jerk rasenya sbb ari adelah ari ke 5 dalam tahun baru.. wah umur aku pown semakin meningkat menjadi 25 tahun.. mcmane dengan sambutan tahun baru uolls.. sure meriahkan.. sambut kat luar or dekat umah jerk??... pada tahun nie aku smbut new year with my hubby dan familynya.. dimana telah diadakan majlis sambutan hari jadi anak buah husband aku dan majlis kesyukuran diatas kecemerlangan adik husband aku yang telah mendapat keputusan 8A dalam peperiksaan PMR... tahniah diucapkan..:D

bagi aku sgt bersyukur kerana masih diberi peluang untuk hidup dimuka bumi yang dicipta oleh allah pada awal tahun nie...:).. keesokan harinya aku n hubby ajak my parents pegi jalan-jalan.. kononnye memula ajak mak g kedai RM2.. xsangka lak ayah pown nak follow skali.. ape lagi dalam mase yang ade hubby pown bawe kami pergi tanjung ketapang, muar untuk jlan2 rehatkan minda smbil tgk monyet.. lps tu g lak tanjung emas terletak sebelah dgn tanjung ketapang... lpk sebelah laut... angin sepoi2 bahasa.. syok jerk.... ade la gak beberapa keping gmbr aku snap... jom lyn..:)

my parents @ tanjung emas,Muar...

parents with hubby...

only me...ya allah comot betol muke aku... dah tembam lak tu...:D

only my lovely hubby...

lps g tanjung tu mak ajak g umak pakcik aku kat area muar.. lpk kat sane smpi dekat mahgrib baru la aku blik umah...:)

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut