Blogger Layouts

Rabu, 18 Januari 2012

My First Time..:)

assalammualaikum...

hye semua... kali nie aku nak cerita tentang " My First Time "... 
last week yang lalu aku blik kg mcm biase la aku n hubby g jalan - jalan.. date la kononnye.. yela dah ler dok jauh law dok dekat mau weekend dok umah jerk... mlas nak kuar.. tp sbb PJJ dan belum ade anak.. mase nie la kami gunekan untuk berjalan berdua-duaan..:)... so weekend lepas lps g shoping n cri hadiah insyirah aku ajak hubby try mkn tutti fruiti dekat depan sekolah convent... sbb kedai frozen yougart tu bru jerk buka dalam BP nie.. so harusla aku mencuba...:)

smpi jer mcm org terpinga-pinga.. sbb bru first time g tutti fruiti... org yang dah selalu pegi mesti ckp aku nie jakun kan.. wakakaka... so bile tgk org depanaku tu wat mcmane aku pown cube wat sendiri sambil ditemani oleh hubby tersayang...:).. 

step 1: amik cup yang bersesuaian... 
step 2 : pergi ke flavour kte minat.. dan press...
step 3: pergi ke bahagian topping 
step 4: timbang dan bayar...

senang jer rupenye...:)

untuk my first time nie mkn tutti fruiti 1 Cup kene RM 22.00.. anggaran dalam 450gm...:)
makan berdua okey... hik2...

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut