Blogger Layouts

Isnin, 26 Oktober 2009

CeRitA CiNtA DaRi hAtI...

salam...
lama rasanya aku xlepak dlm blog aku nie...almaklum la bz saje...dgn raya la,itu la,ini la...so nie bru teringat nk corat - coret dlm blog nie..dah berhabuk rasenya blog aku nie...nie aku nk polish blik....
pejam pelik dah nk masuk 4 bln perkenalan aku bersama mr. right aku tu,dlm diam x diam kami telah pown bersepakat utk sama2 melangkah ke setapak lagi tangga dlm perhubungan kami ini...ini disebabkan kedua belah pihak pown telah merestui perhubungan aku bersama mr. right aku tu...
kami baru jerk merancang utk melangkah setapak lagi maju kehadapan..tp memakn masa dlm setgh tahun lagi...** wat perancangan awal xsalahkan..**
hihihi...aku harap aku ngan dye kekal hingga akhir hayat aku...sejak perkenalan aku dgn dye xpernah aku kenal erti kesusahan,erti kesedihan...hnya perasaan yang sgt bahagia ade dlm hati ini....tp ramai yg kata muka kami seiras...mak aku pown same gak ckp mcm tu...hihihi..wahai sahabatku...doakanlah utk kebahagiaan kami...:)



gmbr atas nie la org yg akan berganding bahu bersama2 utk mengharungi suke duka dlm hubungan kami nanti..harap2 sume berjln ngan lancar...huhuhu..rindu gler nie kan dye..pic nie pown kami ambil masa kat umah miera weding haritu..selamat pengantin baru gak untuk miera..semoga kekal ke akhir hayat...cpt2 dpt anak..nanti bole bergelar ibu muda...:)






:: the end ::







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut