Blogger Layouts

Khamis, 29 Oktober 2009

:: KeNaNgaN AnTarA akU ' N ' kAmU ::

Salam 1 malaysia...

hye for all my fren blogger's..untuk sekian kalinya aku update lagi blog nie untuk lebih bersinar seperti pagi hari yang disinari oleh cahaya matahari dan malam disinari oleh cahaya rembulan..hihihi..~ bermadah - madah plak pagi2 nie..~selalu aku lepak dlm blog nie just cite tentang my Mr.Right jerkkan..so harinie aku nk tukar cite tu..nie aku nk share tentang kenangan aku bersama kawan2 aku masa kat ilp muar a.k.a ilp ledang..tp setahu aku masa aku blaja kat situ nama ilp tu masih ilp muar tp bila sekarang nie aku search tgk dah tukar nama jd ilp ledang..huhuhu..mcm de kemajuan jerk..tp pengarah dye still yg lama lagi kot..bnyk sgt2 kenangan aku kat ilp tu..dr pada mula menjejakkan kai sehingga aku melangkah kuar dari ilp tu..huh..!!igt cite2 lama sedih la plak..;(..sob..sob..~nanges jap..~** wink..**

Dulu aku blaja kat situ amek kos rekabentuk produk industri...level 1 dan 2..dan mendpt cgpa: 3.68..haha..kire okey la jgk kan berkat meniru dihari exam..:p..dekat ilp nie korang pown tawkan kene duduk hostel..so dr sem 1 aku ddk hostel bersam ngan senior2..mcm biasa la law dah ddk ngan senior kne buli memanjang..so dipendekkan cite aku masuk sem 2 aku dah jd senior lagi2 bila aku dilantik menjadi fasilitator pada junior2.ragging la gak bdk2 junior mase tu..sbb mase aku junior pown aku kene ragging gak ngan senior konon2 sessi perkenalan la..so bile aku dpt junior aku pown wat benda yang sama...** winkkkkkkkkkkk**

Aku ddk dlm dorm tu ade la dlm 8 org..2 junior dan 6 org senior..sume satu kepala..junior aku tu bdk it ( teknologi maklumat ),member aku bdk cnc..dan lagi 4 rekabentuk..dlm dorm aku tu kire aku la paling tua sbb sume umo bwh2 aku jerk..kih2..kire mcm kak long la..:p..nie aku share pic mase kat dlm blik sebelum g kelas..

nie la bdk2 dorm aku yang sekepala..dr kiri..dayah,nora,eina,aku.miera,dan salina
huhu..rindunya..dlm ramai nie miera dah kawen hari tu..mase deepavali,salina dah nk tunang bulan 2 nanti..dam aku akan dtg..yg lelain masih mencari cinta..

**winkkkkk....**

nie aku nk publishkan pic bdk2 kelas aku lak mase nie de lawatan ke ilp lain kat melaka aku dah lupa la nama ilp tu..:p


nie pic bdk2 lelaki kelas aku..alamak dayah kat tepi tu..adoi interframe jerk lebih dayah nie..huhuhu..
bdk junior pown der gak tu tp 2 org jerk junior aku..:p


nie lak pic bdk2 pompuan kelas aku..hahaha..



setelah letih seharian menimba ilmu sekarang time utk mkn plak...kire nie team aku la..aku lagi yang pling tua dlm team nie..haha..aku yg tengah diri tu..huhu..


nie sahaja yang aku dapt share untuk semua dlm blog aku kali nie...
harap sume rajin membaca blogger nie..

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut