Blogger Layouts

Rabu, 28 Oktober 2009

:: yESsSs...!!! bAcK To mY HoMe tOwN aGaiN..::

HyE...mOrNiNg To aLl..
cam lame jerk aku x update cite2 hangit aku...> padahal baru semalam cite..<..hihihi..minggu nie merupakan minggu terakhir dlm bulan october,bermakna minggu terakhir tok kami bdk2 PTS membuat pengiraan gaji..dgr cite pasal gaji bunyi mcm best jerk,padahal gaji ciput..hihhi..anyway sselamat mengiralah yer pada sahabat seperjuangan..zasss..!!!cube baca balik tajuk kat atas tu..^^^
kih3..sebenarnya aku nk story morry kat dlm nie ttg kegembiraan aku utk pulang kekg halaman aku utk berjumpa org tua n jgk cinta aku..hahaha..wlwpun belum gaji tapi aku gagahkan juga keinginan utk pulang ke kampung lagi2 perbelanjaan sume ditangguh oleh kekasih hati..hihihi...rindu gler kat dye..



nie la dye kekasih hati aku yang dok beria2 suh aku balik kg..


rase mcm xnk jerk berenggang kang masa kat kg..hua3..tp aku taw mesti de batas2nye..hihii..hurm..papepown wish me selamat smpai ke kg halaman yer..untuk jumpa all my family n my CiNtA..:p..
tiket aku kang hari jummat kol 7 mlm,30 oct 2009..


:: the end ::







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut