Blogger Layouts

Jumaat, 30 Oktober 2009

:: cEriTA TeNtAnG CiNtA..::


salam 1 malaysia...

Hari ini merupakan hari jumaat dimana hari yang aku sgt2 nanti2kan...(^_^)..mesti ada yang ingin mengetahuikan..hahahaha..cite dye pasal ptg nie aku akn pulang ke kampung halaman seperti mana yang telah aku wawarkan dlm blog yg lepas..hihi..hurm...tp topic aku pada pagi yang indah nie adalah mengenai kisah tentang cinta...nak taw tentang per???...** wink*****
cerita dye mcm nie...pada pagi 31 julai 2009 aku mcm biasalah memulakan rutin harian aku iaitu on pc n internet utk terus check email n on YM ( yahoo messangers)..dan aku der sorg kwn dlm ym tu nama dye azie..aku pown bru jerk kenal azie masa tu..borak punya borak..azie tnyakan kat aku..." ko nk kenal x ngan member aku nie..dye soh aku carikan teman tok dye..lebih kurang mcm calon lah.."
aku pown cakap la masa tu..law dye xksah aku on jerk but aku malu la.."..azie pown ckp la..its okey "nanti aku bg no ko kat dye..."dipendekkan cite tentang itu...**winkkkkkkkkkkk....**
petang pown menjelma..yepat pukul 5 ptg aku blik dr keje..sbnrnya aku pown tgh dok tgu gak kol or sms dr member azie tu...tgu punya tgu smpi aku tertdo...aku sedar2 dah maghrib..bgn mandi dan solat..lps aku solat tetiba jerk ada msg msk dr no yg tak dikenali..tnya punya tanye dye pown ckp ngan aku member dye azie yang bg..so start dr itu perkenalan kami menjadi lebih akrab..wlwpun perkenalan bru bermula keadaan kami seprti telah lama mengenali antara satu sama lain..huUu..!!


"nielah dye mamat yang sedang aku citekan nie.."

perasaan suke dan cinta terbit melalui kelakuan dr dye yg sgt lucu,sempoi dan mengambil berat..
lantas pada 1 hari ahad yang indah..dye bgtaw kat aku yg dye nk g konsert indie band..aku pown okey jerk law dye nk g..blik dr konsert tu dye bgtaw aku yg dye dapat mengambil gmbr bersama kumpulan pesawat..dan dye berjanji akan berikan gmbr itu pada aku..** wink***
so tibe masa utk dye menghantar mengunakan skynet currier...( terima kasih atas kerja sama abg skynet yg menhantar brg itu pada aku..)sejurus selepas aku terima bungkusan kotak dr abg skynet yg menghantar itu..aku terus membuka tnpa rase lenggah lagi bungkusan itu yang tertera nama aku dibhgan depan bungkusan itu...alangkah terkejutnya aku melihat brg yang ada didlmnya..mcm nk pengsan..:p..mesti der yg nak tau kan per yg der dlm tu...hurm law terrer cube teka...:)hahaha..xde sape yg mampu teka..so biar aku bgtaw...dlm dye der sekeping gmbr dye g konsert tu,sekuntum munge rose merah dan yang paling cute seekor anak ayam..nk tgk x anak ayam yang cute tu???haaaaaaaaaaaaaa..!!!


nie la anak ayam tu..aku pgl dye chicky..

sekarang aku letak dye kat atas tv sbb bg aku setiap kali aku tgk tv aku akan terus sentiasa mengingatkan tentang dye...**winkkkkkkkkkkkkkkkk...!!!**
perkara seterusnya yang sgt2 aku xjangka pada 21 august 2009..aku akan bertemu dgn nya..hnya sms,dan melihat gmbr aku mampu jatuh hati padanya..dan buat pertama kalinya aku berjaya masak utk santapan drnya...menu aku pada haritu ialah sosej sambal,telur dadar dan sayur goreng..dye mkn dgn seleranya sbb mase tu dye lapar sgt2..cian dye..kirenya mase tu aku masak utk besday dye sekali la..besday dye pada 20 august 2009..hua3..bahagianya idup aku masa tu sbb dpt jumpa kekasih hati..serta smbut puasa bersama...harap2 perkenalan yang singkat nie mampu membina sebuah keluarga yang harmoni kelak...amin....

inilah dye " cerita tentang cinta.."

:: the end ::

3 ulasan:

  1. best2bestnyer...dapat balik kg!!!

    BalasPadam
  2. azeala samat, nih azyan sekolah peserian, yg sama tarikh lahir kita berdua. ahahha tak ingat jugak, tak tau lah kan?

    hahaha aku link g blog ko ye. happy blogging!!!

    BalasPadam
  3. ms linee~ hahaha..blik kg mesti la syok..mcm2 aku ley wat..tp xdpt hang out...kuang3...

    azyan yusra~ mau aku xigt kat ko..tarikh lahir kan sama..huhuhu..thanks ya..!!!

    BalasPadam

Pengikut