Blogger Layouts

Khamis, 15 April 2010

:: bAjU PuTiH ::

salam 1 malaysia..

hye uolls... hopefully sume sihat2 belaka... disebabkan aku sgt2 boring pada hari ini.. aku nk luangkan banyak masa pada n3 aku kali nie... huk2..awal bulan yang lalu... aku bru dapat gaji...yesss gaji... thinking nk wat per ngan gaji... bayar hutang, hutang n hutang... hak3... setelah penat menolak,menambah,bahagi dan kali akhirnya masih berbaki lagi gaji aku nie rupenya... huk3... untuk baki yang masih ada... aku pown try2 la nk pk nk beli ape... huk3... so pk punye pk.. belek punye belek dan ahkirnya aku beli sehelai baju melalui on9... booked jerk pakai on9 dalam fecebook... pembayaran n ambil bju tu bukan on9.. bak kate bf aku " shoping dialam maya "...lagi pown yang jual bju tu kawan kami gak.. hik2... so xde r nk kisah sgt... ha yer... nk interduce skali la... kat sape org tu yang berjaya menarik hati aku untuk beli dengannya... name dye dlm facebook ialah "pinky labelz" mcm2 dye der jual dlm tu... sume cantik2 belaka... so korng g la check out brg2 ngan dye... okeys.....twink****** so hujung minggu yang lepas aku pown dtg kerumahnya untuk ambil baju yang aku dah booked dekat seminggu gak la... dan buat pembayaran... ha3.... best2... baju tu warna putih... pakai pown lawa jerk... kain cotton 100%... so jom kite tgk bju tu mcmane...twinks****

ha.... nie la dye bju yang aku cakap tu.. ape mcm comel x?? lagi comel bile aku pakai..

baju tu pown aku dah pakai sekali... tapi bf aku ckap mcm baju cheff der ker patut... harga pown berpatutan... rm 39.00 jer... pasnie law der lagiaku mau beli lagi... kui3.... lantak la org nk ckp per tentang bju nie... ader aku kesah...!! ahaks....twinks****

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut