Blogger Layouts

Khamis, 15 April 2010

:: mElUaNgKaN MaSa bErSaMa..... ::

Salam 1 Malaysia....
hi2... happy rasenya tersangat2 happy aku dikala ini... hal ini disebabkan kerana ape yang aku rancangankan segala berjalan dengan lancar... owh tuhan aku bersyukur kehadratmu kerana engkau memberiku ruang untuk aku meneruskan rancangan ku ini... hanya tinggal lagi 51 Hari jerk lagi aku nk bergelar tunangan org... yess...dah nk tawen dah budak tecit nie.. tecit ker aku.. hu2... ahaks...~~ so segala persiapan akan aku cerita bile dah dekat2 nanti... over olls.. sume success..twinks..***
now nie aku bukan nk cite kat uolls pasal hal itu..aku nk cite kan kat uolls bertapa indahnya aku tika bersama sidia..yang sentiasa menberi sinar dlm hari2 aku yang mendatang.. hujung minggu yang lalu aku ngan dye meluangkan masa bersama2 menonton wayang seperti yang dijanjikan sampaikan aku sanggup mengambil cuti pada hari isnin semata2 untuk menikmati kebahagian kami...nk taw kami wat per... kami g tgk wayang 2 hari berturut2... cerita Evolusi KL drif pada hari sabtu pukul 3.30 ptg.. dan Semerah cinta Stiileto.. pada Ahad pukul 3.30 ptg juga.. syok habis...kemudian kami mkn mcd bersama2 sebanyak 2x dengan menggunakan voucher yang aku dapat drpd bos aku... huish... kenyang gler... twinks****** jom lyn pic aku ngan dye kat mcd... ahaks...~~

hik3... nielah dye kekasih hati aku.. yang amat aku sygi...:)

ha yang merenung per lak tu???? pndg gurl lain ea??

hik3.... niela wajah manje aku tika bersamanya...wah....:)

tp....mcm der yang xbest n xkenakan... nk taw pew?? sbb aku ngan dye xdpt nk snap pic ketika bersama.. adeh... pas jerk kuar dr mcd aku ngan dye tgu we frenz.. untuk amek brg... nk taw brg per... akan aku ceritakan kat korang ea nanti... we love u olls... :)

 :: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut