Blogger Layouts

Jumaat, 16 April 2010

:: CerItA Di pAgI HaRi.. ::

salam 1 malaysia

hye morning tu olls my frens... rase fresh pagi2 nie wlwpun terasa ngantok sedikit..almaklumlah..aku keje siang dan mlm.. xcukup waktu nk restkan diri dirumah.. nie sume aku lakukan untuk diri aku sendiri.. yeay...!!! seperti biasa aku pergi opis dengan menaiki bus nadi putra, dulu aku byr tambg rm0.50 sahaja untuk menaiki bus ketempat kerja... sekarang aku jus tunjuk pas jerk.. aku beli pas ngan harga rm 17.00 je.. pakai smpi ujung bulan bg aku sgt2 menjimatkan.. sebb dalm 1 hari aku naik bus sebanyak 3x.. huk2.. nk taw kenape 3x.. first aku g opis.. second aku blik dr opis dan terus ke alamanda untuk wat partime.. and last aku naik bus untuk blik dr alamanda pulang semula kerumah.. every day...kecuali sabtu dan ahad.. 2x jer... hak3... so aku smpi opis seawal jam 7.25 pagi wlwpun aku punya time masuk opis pukul 8.00 pagi... hik3...so bile aku smpi opis msuk bilik aku pown terus on pc dan buka akaun fb aku.. tgk2 ape yang patut sementara tgu kawan baik aku dtg untuk g breakfast.... biasa n mmg menjadi rutin harian aku kami g breakfast di cafe Mj.. hak2.. aku pown xtaw per maksud Mj tu.. hu3... ops... lupe .. meh aku tunjukkan bus n pas bas kat korang...:)...twinks****

nie dye bus yang selalu aku naik pada setiap hari... skrg dah mcm2 kaler bus tu...


nie plak pas bus aku... untuk naik bus nadi putra tu.. hu3..

so bile aku dah siap mkn waktu pagi aku pown sambung wat keje aku as a Pembantu khas kepada ketua seksyen aku... dulu aku leh r senang lenag wat keje... tp sekarang nie aku dah xleh nk senang lenag wat keje lagi focus penting dlm tugas aku nie... huk3....smpilah pukul 5 ptg... kol 5 ptg aku pown berdezup kuar dr blik punch crd and thumb print aku pown chow... tgu bus bwah opis dan menuju ke alamanda.. smbg keje part time kat Kedai Bata....kat cnie...


kat cnie la aku keje... tp nie kat jln tar.. aku keje kat alamanda.. kire salah satu store bata gak la..ha3..

aku keje part time kat snie dari kol 6 ptg smpi la kol 10 mlm.. sabtu and ahad law aku keje..aku masuk kol 10 pagi  smpi 10 mlm kdg2 smpi kol 7 jerk.. or masuk kol 12 tghari smpi kol 10 mlm..ape pown aku xlame pown keje kat cnie... aku dah nk benti sbb aku nk focus sepenuhnya pada 1 keje... hie3...aku wat part time pown bersebab... nk taw sebab per... tgu update aku seterusnya... twinks*****

:: the end ::


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut