Blogger Layouts

Rabu, 1 September 2010

:: Akhirnya...~~~ ::

salam 1 malaysia...

hye my entry... hu3... mcm lame jerk aku x menceritakan tentang kehidupanku sejak kebelakangan ini.. bukan ape... ngan dairi pown aku mcm tu gak... aku lebih bnykkan masa pada menjahit manik di baju kurung aku untuk raya nanti... ngeeee~~~ :D... so now aku ade mase nie... ingin aku kongsikan dengan kau ape yang aku lalui saat ini.. hi3.... happy.....!!! tajuk di atas adalah untuk memberitahu bahasanya " akhirnya aku telah berjaya memilik dan membelinya... " ceh... mcm gempaq jerk... walhal xde ape pown yang gempaqnya.. so nak taw jom lyn pic nie....:)...

tadaaaaaa.....!!!!!!

hi3..... saja nk tunjuk resit pembelian....:)

casing.....dari tomei.....:)

herm....... amacam??

alahai.... tomei2.... tomeinye....:) hagra??? rahsia...:p

so bile pic nie dah aku lygkan keatasmu wahai entry ku.. tibe la saat aku bercerita.....untuk pertama kalinya aku beli benda nie.... pada jumaat yang lepas aku telah mengajak akak aku untuk menukarkan gelang tangan ku yang dah hampir putus dek kerana keganasan aku mase lalu.. gelang tangan itu jugalah pemberian dari ibu ku sempena hari lahir ku yang ke 22.....:) so aku pakai jerk gelang tu dah 2x putus... so aku tgu jerk cukup duit aku pown nk tukar yang bru... bile dah dekat2 nak raya nie... ade lah aku duit sikit... untuk menambah kos pembelian gelang diatas tu... so tanpe berfikir panjang.. akak aku menemaniku.. dan dye juga lah yang memilih gelang tangan itu untuk aku.. so nice..... hu3... pasni aku nk kumpul wet lagi.. nk beli rantai plak..:)... peace....

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut