Blogger Layouts

Rabu, 22 September 2010

:: membuat planing terawal.... xsalahkan..?? ::

salam 1 malaysia...

hye all my frens n for u my n3...lame kot aku x cite pape kat cnie... almaklum la aku cuti raya... bru minggu nie aku naik keje,so dlm kesempatan dan mood yang mebara nie aku nak lah update n3 aku.. mengenai preparation untuk wedding aku next year... tp ade org kata terlalu awal untuk aku merancang semua ini..bg aku xsalah kot untuk aku merancang segalanya lebih awal.. sbb nanti xdelah aku dok pening nk pk2.. sbb nanti dah dekat2 lagi bnyk benda nk pk... tol x???so untuk rancangan yang pertama aku terpikir untuk menyediakan door gift untuk para tetamu vip yang bertandang ke majlis aku tu nanti... tetamu vip aku tu bukanlah tergolong dari kalangan dato' or datin2... just member2 dari sekolah2 rendah,menengah,institut,rakan sekerja dan juga pada sedara mara sebelah ayah n mak aku... kire2 dlm 250-300 door gift bg tetamu vip...mcm bnyk jerk... hi3... so aku ade 2 pilihan untuk door gift vip nie....jom layan..:)

Easter egg

mini mug

agak2 korang la yang mane satu best... bg aku mcm aku nk pilih easter egg.. sbb comel..:)
so nanti blik bp nk wat perbandingan harga kedua2 bekas nie.. mane yang murah itu la yang aku beli... tp bukan nk isi telor pown just nk bubuh candy jerk dlm dye.. cun kan...hi3...

:: end of story ::

4 ulasan:

  1. kak ziela da tunang yer.. cngrats~
    nk tnya psal make up tu..
    akak upah kt sape yer?
    boleh suggest x?:)

    BalasPadam
  2. yup....dah tunang... tq sis..
    make up tu ker?? nape lawa ker??
    akak amek kat twins collection bp...
    kat situ okey jerk make up dye.. but baju dye kureng sikit la... nanti fitting len dpt len... so better g servey tmpt lain.. nape nk bertunang jgk ker?

    BalasPadam
  3. cantikk jgak..
    belum lg,.. tgk2..
    cm ssah je nk cari yg bp ni..
    i mean yg btul2 okey n cntik..
    tukang make up dia tu laki ke pompuan?
    kalau bleh prefer pmpuan la..

    BalasPadam
  4. hi3... tq... owh igt dah nk bertunang... yup mmg susah nk cri yang betol2 lawa dan memuaskan hati kte.. kdg2 make up nie ade yang xlawa... but twins collections tu awk leh request nk pompuan... wlwpun ramai nyah kat ctu... mase akak aritu akak amek nyah.. sbb ade org kate nyah make up cntik... over all pown make up dye mmg puas hati tp cume pakaian jerk la kurang sikit..

    BalasPadam

Pengikut