Blogger Layouts

Isnin, 6 September 2010

salam aidilfitri...

salam aidilfitri....

hu2... pejam celik....pejam celik... dah hampir sebulan kte menunaikan ibadah puasa.... alhamdulillah...dan syukur ke hadrat ilahi kerana membenarkan aku menjalankan ibadah ini dengan sempurna... ( tp aku ade gak la ponteng atas sebab2 yang xdpt dielakkan...wink**** ).. mcmane dengan pesiapan raya?? sure dah siap kan.. ade x yang shoping last minit...?? hu2.. bg aku raya kali ini amat bermakna.. dimurahkan rezeki yang berlipat kali ganda... aku bersyukur keatas mu ya allah... di sebabkan itu aku telah menyiapkan segalanya dengan jayanya... sabtu yang lepas aku telah pown membelikan baju-baju untuk ayah dan abang ipar aku... kasut raya untuk akak n mak kesyganku... serta sehelai seluar untuk tunang tersyg.. mmg itu niat aku untuk raya tahun nie.. dan untuk pertama kalinya aku akan memberi duit raya untuk sepupu2 aku.... hi3.... best jerk kan.... ade rezeki lebih aku pown bg2 la kat semua.. xbnyk sikit pown jadi.... anyways... dlm kesempatan nie.. aku ingin memohon maaf kepada semua kawan2 aku... sahabat handai... keluarga... andai kata selama ini aku bnyk melakukan kesilapan serta halalkan makan n minum aku selama ini......xlupa juga kepada tunang tersayang..... i love u all....wink*****~~~~~

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut