Blogger Layouts

Rabu, 8 Disember 2010

:: Teater Natrah ::

salam 1 malaysia...

hi3.. setelah abes aku bercerita pada n3 yang lepas kali nie aku nk bercerita lagi mengenai tarikh 28 November 2010.. ade ape ngan tarikh tu... hu3.. okey xmo cite panjang2.. cume nk bubuh picture bnyk2..:)..wink....****

okey alang2 tunang aku dah smpi putrajaya sbb anta mak aku g jemputan majlis perkahwinan sepupu aku dye pown mengajak aku pergi ke umah makciknye yang terletak digombak.. sbb makcik nye yang ku panggil auntie noi ade dpt tiket free cite Teater Natrah.. so mak tunang aku xdpt g kteorg la replace tmptnye.. so bertolak dri umah aku adelah dlm pukul 12 lbih di sebabkan jam yang teruk sbb ade Pameran MAHA 2010 kami pown tersekat pada kesesakan lalulintas.. aku dah risau sbb takut xsempat jerk.. tp tunang aku selamba jerk sbb dye taw mesti sempat punya..selamat tibe di umah auntie noi pada pukul 1.50 ptg hujan pulak turun dengan lebatnye.. kami pown gerak dri umah auntie noi nk ke istana budaya pada pukul 2.10.. so kami smpt smpi sebelum pukul 2.30 ptg.. Umah Auntie noi ngan istana budaya xdelah jauh pown.. kami pergi ber 4.. auntie noi, uncle ajib, tunang aku dan aku...smpi jerk kami pown snap picture...:)

aku bersama patung watak natrah..:)
(bergambar dengan patuk jerk la..)

tunang aku n auntie noi..

me... :)

bersama barisan pelakon teater natrah..:)


me n auntie noi..di pintu masuk panggung sari 1

* picture didalam panggung sari 1 sementara menunggu teataer bermula..

chentaku....:)


gegar...:(...
me n chenta..:)

me n auntie noi again

liyana jasmey.. diantara pelakon yang menjaya teater natrah..

remy ishak ( mansor)  & maya karin (natrah berusia 20 tahun )

adengan yang berlaku didalam teater..

psssstttt....!!! korang nak tau x sape yang bg kami tiket free??? salah seorg pelakon dlm teater nie..:)

ini lah dye... org yang berberi kami semua tiket free...:)

papepown kesimpulan cite nie sgt menarik hingga mampu mengalirkan air mata bg mereka yang menghayati..:)

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut