Blogger Layouts

Isnin, 6 Disember 2010

@wedding kak lin..

salam 1 malaysia..

hye kawan2..lamae sungguh aku x update blog nie disebab kan ketiadaan reader kad untuk mengupload pic2 aku bg cerita2 yang aku layangkan kat cnie.. hu3.. okey bercerita tentang d majlis perkahwinan kak lin nie.. dye nie sepupu aku so family aku kne la dtg KL untuk menghadiri jemputan yang telah diundang.. mak aku pown telah selamat smpi di rumah akak aku pada jumaat malam sabtu pada pukul 2.30 mlm... dok sembang2 smpi kol 2.30 la kot rasenya baru tido.. pastu tgh syok2 tido dah pagi upenye.. bgn dan siap2 terus kuar seawal pukul 9.00 pagi..mmg xcukup tido dan sgt mengantok.. lagi2 tunang aku dah xcukup tido mmg susah la dye nk bgun.. sian.. smpt aku snap beberapa pic dlm kete sewaktu menggu abg ipar aku isi minyak kete...:)

muke tunang aku yang mantok..

adik aku yang sewel 

aku dan adik kai speck cover mata yang mantoks...

so pas selesai abg ipar aku isi minyak kami pown memula kan perjalanan kami pergi meghala ker cheras dengan menaiki dua buah kereta.. hu3.. pandu punya pandu sekali sesat la plak.. biasala xselalu g umah makcik aku yang kat cheras nie... so agak sesat la kan.. setelah menelepon atira sepupu aku sorg lagi dye pown tunjuk jalan.. akhirnye kami pown sampai ke Flat Seri Johor... tibe pada pukul 11.30 pagi.. so smpi kami pown jumpe la semua family makcik aku tu.. lepak2 dan tibe smpi majlis bersanding.. aku di tugaskan untuk memberi bunga telur pada mereka2 yang merenjis pengantin... tunang aku plak layan bosan dye tido dlm kete la pastu wat aksi2 yang leh hilang kan boring.. kesian..

men tisu.... mcm budak kecit la.. dah bosan la tu tgu lame2..

meluangkan masa bersama... cian dye bosan

aku lak bosan pas selesai tugas... hu3...

pasangan bunga telur ku... atira.. yang telah kelihatan kebosanan..:p


acu menunjukkan giginye..:) yayang muke dah ngantok xleh blah..

cik lijah n gulrz2...(anak-anaknye..)

oppsss... lupe la nk leptak pic pengantin..:) jap ea..

nie la dye pasangan pengantinnye... selamat pengantin baru kak lin semoga kekal ke akhir hayat...:)

so selepas abes majlis persandingan kami pown ramai2 gerak kerumah ciksu...umah ibu.. smpi kol 8 mlm aku,tunang dan adik pown wat plan nk larikan diri dari g umah makcik aku yang sorg lagi.. ape lagi kami pown saje nk kuar g jusco alasan mencari baju adik aku..:)
jalan punya jalan smpi semula ke putrajaya dlm kol 12.00 mlm... huh.. penat xingat.. smpi umah lepak2 mandi dan kemas umah sikit2.. masuk tido dlm kol 1 bru tido.. esknye bgun lewat... sok pagi aku akan update cite pasal 28.11.2010... hu3...

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut