Blogger Layouts

Khamis, 16 Disember 2010

Berjimba-jimba hujung minggu

salam 1 Malaysia...

keboringan melanda saat ini tetiba terigt kat n3 aku yang bucuk nie.. hu3 so aku pown dgn pantas melayangkan cerita aku di dlm n3 ini... hu3.. ce..cite...ce...cite.... kui3... kali ini n3 aku mengisahkan tentang hujung minguu waktu untuk kami berjimba-jimba setelah gaji di bank in kan... huish... menarik la jgk.. lagi2 bile dpt durina runtuk... rm 1k ++... hua3... tp xdela aku abeskan kesemuanya aku ade gak simpan untuk mase hadapan... so yang balance tu la aku wat berjimba2... so mcm biasa la setiap kali aku blik kg mmg xlekat la kat umah pasti aku kuar merayap2 ngan tunang tersayang...aktiviti semasa berada dikampung....jom lyn...~~

****************
pada hari sabtu ~ pagi2 dah kne kejut dgn budak citotet n kakak nye alya... seawal jam 8 pagi dah kne bgun.. pastu kol 12 dah gerak kerumah tunang aku sbb ade majlis resepsi sebelah adik ipar tunang aku... kami kne la hantar pengantin..

hubby n tsaqif... @ resepi ngah n dafi....:)

then bile selesai mjlis tersebut kami terus blik ker rumah maktok rehat2 jap sementara tunggu aku salin bju dan solat sbb lepas nie kami nk bermaraton tgk wyg... kui3... nk taw x cite ape?? hantu kak limah balik rumah dan narnia...pergh... layan beb...hu3... so smpi kat MBO Cinema kami terus ker kaunter... beli tiket pukul 3.30... hu3.. first lyn cite hantu kak limah dulu... agak pecah perut gak la gelak... hu3.. lawak2... ce...cite....kui3...pastu kuar panggung dlm kol 5.15..igt nk smbung tgk narnia kol 6.30ptg...tp yang 3D punye... so law nk tgk yang bukan 3D kol 8.30 mlm... aku kol ayah aku ckp blik lmbt nasib ayah aku okey n benarkan.. so aku pown g la beli tiket kol 8.30... sementara nk tgu kol 8.30 mlm.. tunang aku bawe aku g shoping @ bp Mall.. nk cri baju kurung untuk majlis pertunangan abang aku nanti.. hi3... siap sume kami pown blik umah sbb tunang aku nk mandi n solat sku pown sama... siap sume kami pown kaur blik dlm kol 7.30 mlm ke square one.. sementara nk tgu wayang start kami lyn karaoke dulu... lynz.....


hubby @ karaoke...

me n Hubby @ karaoke...

nyanyi smpi 5 lagu.. hu3.. sedap gak suara tunang aku nie.. hahaha.. pastu dekat2 kol 8.30 kami pown kuar dan masuk panggung wyg.. ahaks... cite narnia tu abes dlm kol 10.30..wow padat sungguh time table kami pada hari sabtu yang lepas...:)

i love u yang....

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut