Blogger Layouts

Khamis, 25 Ogos 2011

bonus + komisen kuih raya....selamat hari raya...

sempena bulan yang mulia penuh keberkatan ini aku mengambil kesempatan untuk menjual secara kecil-kecilan je... nak tahu aku meniaga ape kat opis nie.. dah mmg tetiap tahun kot aku wat.. hi3.. aku jual kuih raya.. mcm2 jenis kuih raya aku jual.. semuanya aku amik dari kg... so aku nekad untuk tahun depan aku cube untuk buat sendiri...:D..( xtaw la menjadi ker x...:p)

so bile dah meniagakan org punye nie adelah sikit komisen aku dpt... so bile PM umumkan kerajaan bgi bonus setgh bulan gaji.. ape lagi bertambah nikmatlah raya kali nie.. (padahal mmg tetiap tahun pown dpt bonus).. hu3.. tp tahun nie aku xleh nk shoping sakan sebb nak kne berjimat cermat.. simpan untuk mase depan lagi penting.. tinggal 2 bulan lebih jerk dri sekarang untuk menjadi raja sehari..:)...

persiapan raya :

~ duit raya dah tukar 
~ baju raya ada 2 pasang je tahun nie..
~ kuih raya dah settle.. abes rm 200.00++

tinggal tunggu nak blik raya jerk nie...:)

selamat hari raya...!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut