Blogger Layouts

Jumaat, 5 Ogos 2011

dugaan di bulan puasa...

salam ramadhan...

lately nie banyak lak dgr cerita pasal putus tunang selebriti kte...igt bulan pose nie dptlah mengurangkan perkara-perkara ynag tidak diigini berlaku... firstly aku dikejutkan dengan berita yang tersebar luas di dada harian metro dimana KFCM telah memutuskan tali pertunangan dengan jejariruncing... sgt la terkejut... dan semlm lak aku dikejutkan lagi dengan berita terputusnya tali pertunangan antara ally iskandar dengan aishah... ish ape nak jadi nie.. bertunang punyalah wat gler grand.. smpi mcm nak wat majlis kawen.. tup-tup tetiba putus lak... 

dugaan dialam pertunangan ini mmg sgtlah mencabar ape yang perlu dalam hati perlu ada saling percaya dan mempercayai... always think positif tentang pasangan masing-masing....kalo kite pikir negative jerk.. sure la benda yang buruk menanti.. sbb setiap ape yang kte pikirkan n kte lontarkan dengan pandangan negative ibarat seperti kite berdoa...

aku berharap perkara itu xberlaku pada diri aku.. sbb aku pown lalui pelbagai rintangan dan dugaan semasa dialam pertunangan ini.. so far... alhamdulillah.. berkat kesabaran aku n si dia... kami akan kahwin dlm mase 3 bulan dri skrg...:)

pada mereka.. semoga tabah menghadapi segala rintangan dan dugaan.. ada hikmah berlaku di setiap dugaan yang tuhan turunkan...

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut