Blogger Layouts

Selasa, 16 Ogos 2011

raya oh raya....

alhamdulillah...syukur padamu ya allah.. kerana masih memnajangkan lagi usia aku untuk bersama-sama menghayati bulan ramadhan yang penuh keberkatan ini... sungguh cepat masa berlalu.. diam xdiam dah 16 ari kte semua berpuasa... tinggal 13 ari jerk lagi nak menyambut syawal yang indah...

so mcm tahun2 lepas aku menjual pelbagai jenis kuih raya... so far tahun nie okey jugak la dri xde org yang orderkan... hi2...edaran akan dilakukan pada 22/8/2011... okey nie cerita pasal kuih raya.. aku jual dan ade aku beli gak ngan org lain... pasal persiapan raya lak yang lain2 mcmane?... hi3.. en.tunang ckp tahun nie dye xnak raya.. dye nak tgu raya tahun depan.. sbb kami akan menjadi husband n wife...:)..
wah seronok gitu... 

en.tunang xmo beli baju bru.. dye nak pakai bju lama jerk.. aku jerk yang beli.. dah ade 2 pasang dah baju raya.. tahun nie aku bernekad xmo beli kasut raya.. yerla.. nak g mane pown jerk kan.. kasut aku g opis nie leh la gak wat sbagai kasut raya...yang tahun lps punye pown elok lagi... hi3...tahun nie punye bonus pown ade.. tp masuk lmbt plak.. maybe insyallah masuk before raya.. kata akak yang selalu punch gaji aku tu.. okey la.. dari xde langsungkan.. hi2...

blik raya? maybe aku akan blik with akak aku n husband dye.. blik ari jumaat mlm or ari sabtu pagi.. tu xsure lagi.. hi2... so ape2 pown aku ucapkan selamat menyambut ketibaan syawal yang mulia...:)

:: the end ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut