Blogger Layouts

Selasa, 25 Ogos 2009

Diriku Punya Pacar....

assalammualaikum...
boringnye time2 bolan puase nie....time2 nie la aku dok teringt waktu kecik2 dulu time nk kene puase punye la payah der jer jln tok menipu mak ngan ayah tok ponteng puase..tp tu dulu time kecik2..but dah besar nie law ponteng pown bersebab..hahaha..aku sebenarnye bkn la nk dok cite pasal pengalaman berpuase time kecik2 dulu..sebenarnya aku nk explorekan tajuk diatas tu....' diriku punya pacar '..
haaaaa....dlm bahasa melayu aku ade boyfriend...adeh...suke sgt dak2 pompuan nie sharecite2 mcmniekan..hahaha..tp lantak la..ape pown start aku dah berpunya nie..hidup aku happy gler...siang mlm aku tersenyum jerk..dah mcm pesakit mental..kuang2..tp xla mental sgt kdg2 tu adela..org yang membahagiakn idup aku ialah insan yang bernama mohd kheir bin adnan..jap2..aku pk...***nk upload ker x erk pic dye nie...***
ermmmmm.....upload jerk la erk..jap2..aku upload...untk perkenalkan dye dlm blog aku nie...

hahaha...nie la mohd kheir bin adnan my love...tgk ramai2...kai bju man u..alamak..


jeng3....nie pic yang sempat disnap waktu dye dtg jumpe aku kat putrajaya....adoi..nasib xamek gmbr smpi kaki...****


hahaha....pic nie aku pling suke sbb muke mcm 18 years old...hahaha..padahal dah ley jd bapak bdk la...kuang3..

***********************

nie jer la pic yang aku upload untuk tatapan umum...xley la nk share lebih2...kang der lak yang nk join sekaki...huhuhu....smbg blik cite aku ngan dye...umo dye nie dah 25 thn tp perangai mengalahkan aku yang bru berusia 22 thn...tp best lynkan perangai dye...dan lagi satu untuk en. mohd kheir bin adnan jika anda membaca cite nie sendiri...ingin sy bgtaw...i love u so much....

next time aku nk cite lak mcmane wujudnye name mr.chicky..nk tau citer selanjutnye???

tguuuuuuuuuuu....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut