Blogger Layouts

Sabtu, 29 Ogos 2009

iNdAh sUNgGUH hARi nIe...

assalammualaikum....
alhamdullilah...kenyang sungguh aku hari nie...lagi2 aku happy sangat2 impian nk potong rambut tercapai berkat aku bodek mak aku...huhuhu...dan ada lagi perkara yang lebih bahagiakan aku selain dpt potong rambut dan pulang ke kg...aku dpt jumpe kekasih hati aku yang bertahta dihatiku ini...
hahahaha....aku bawe dye jumpe ngan mak aku dan yang paling best mak aku kate dye ok....dan xde halangan....harap2 begitu la...amin...dye da dtg umah aku jumpe family aku just trun aku tok jumpe family dye jer xtaw bile..wah.....cuak siot...dye ckp mak dye garang...
adoi....esk hari ahad..dye ckp nk dtg buke kat umah aku...syok siot...esk ayah aku der kat umah ley la dye jumpe ngan ayah aku....berkenalan lak ngan ayah aku tu...yang muke garang macam sarjan mejor...mesti dye cuak esk...aku nk gelak...puas2 esk..
sbb dye td gelak kan aku sbb mak aku cite pasal time bdk2 dulu...
malu aku....paper cite selanjutnya kite tgu hari esk...k...
untuk mohd kheir bin adnan...thanks sbb awk berjaya buktikan cinta awk untuk sy...i love u walaupown baru stage pertama...
salam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut