Blogger Layouts

Isnin, 17 Ogos 2009

pesta konvo ukm....

13 ogos 09 yang lalu...
aku,ena ngan kak ju pergi ke pesta konvo kat ukm...sempena mengisi mase yang terluang antara kami......aku follow si ena nie,lagi pown aku xknal pown kak ju tu....but ena ajak aku teman aku pown follow ar.....
tp mmg best la jgk...xnyesal g....tp mcm biasa la kami ber3 menjdu masked rider...hahahaha....
sbb nk melindungi diri dri wabak penyakit berjangkit iaitu H1N1...yerla gi kat tempat2 awam kan...

tgk2...muka masing2 dah mcm menjadi doktor...yerla pakai mask..doktorkan bile nk masuk bilik operation kai mask...doktor gg pown same gak....mesti kai mask utk melindungi hidubg dari bau mulut patient yang bau cam longkang...

ikuti gmbr yang sempat kami snap....
nie la gaye muka kami time kai mask....nie pown aku dpk sibuk nk beli kasut




aku xlepaskan peluang untuk menghabiskan duit aku kat kedai2 yang der...cian kat dyeowg meniaga tp xde org beli xbalik untung ar...so aku pown beli la....ena pown same dok shoping gak....ko xcaye..ko tgk nie...
sibuk memilih tudung ala2 datuk ct....kuang2...




dalam kepekatan malam tu jgk yg diterangi lampu2 dari enjin jenerator....( ish btol ker eja jenerator tu erk...)....hu2...kami der la snap beberapa gmbr yg cun2 untuk tatapan umum...


konon2 dulu nk jadi pembaca berita kat rtm....tp bakat xde..so amek pose jerk la kat c2...



aku ngan ena bru la dapat bernafas selepas hampir selesai berjln sbb kami da buka mask....



itu la kisah aku ngan ena kat pesta konvo......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut