Blogger Layouts

Rabu, 19 Ogos 2009

Sinar Baru....

salam all...
sajer aku nk men taib2 dlm blog aku yang xseberape nie...dimane aku ingin menceritakan ttg "SINAR BARU "
sinar baru nie boleh di spesifikasikan sebagai kehidupan baru aku untuk melangkah setapak demi setapak bangkit dari kesilapan yang penah aku lalui...dengan bantuan org disekeliling yang sentiasa memberi moral sport tok aku gagah berdiri...dan mampu berlari kemana saja...
alhamdullilah....aku cukup berterima kasih kepada mereka yang mengambil berat ttg diri aku diwaktu aku dilanda musibah..terima kasih tidak terhingga untuk keluarga aku sbb mereka menyedarkan aku dari segala hal yang aku lakukan...
kini.........
aku lebih gagah berdiri kerana kehadiran insan yang baru dlm hatiku...
bg aku terlalu awal tok aku cube kenalkan dlm blog nie..tp aku just bgtaw name jerk la..wajah masih menjadi rahsia...hahaha...insan yang berjaya menceriakan diri aku adelah insan yang bernama en.chicky..kehadirannya amat bererti dlam hidup ku kerana layanan yang dihulurkan ku smbut baik dan penuh kebahagiaan..hari - hari yang aku lalui bukanlah sperti dulu lagi kerana aku ditemani en. chicky,my family n my fren...
aku harap kegembiraan adalah milik aku kini dan selamanya....
sinar yang menerangi aku biarlah seprti sinar yang menerangi bumi dengan cahaya bulan dan matahari oleh yang maha esa...
amin......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut