Blogger Layouts

Jumaat, 21 Ogos 2009

Pertandingan bowling...

hYe all..
bertemu kembali,kali ini aku ingin berkongsi saat gembira,keceriaan dimlm pertandingan bowling antara unit pengurusan sumber manusia ( psm )..
rabu yang lalu 19 julai 2009 telah diadakan satu pertandingan bowling antara unit..dimana sume skali terdapat 5 unit dan menpunyai 10 pasukan yang bertanding..termasuk la unit aku unit 5...
kuang2...unit kteorg kalah sbb sumenye terlalu handal bermain sehinggakan sume bola boleh diketogorikan kelongkang..hahaha...** rase pasnie ner susun bola pin dlam longkang..**huhuhu..nak dipendekkan cite aku bersame unit aku memegang treadmark 'terbaik dari ladang'**konon2 sumenye terbaik la...hua3...**n then dipendekkan lagi citer nie..team a dr unit kami iaitu team aku berlawan ngan team dr freedom..team kami kalah tp xteruk...hahaha..plg teruk kene bahan jerk la...saiko lebih...papehal aku tunjuklah gnbr yang sempat disnap...layan jerla yer....
nie la team aku dari unit 5 " terbaik dari ladang "comelkan pic nie serba oren...i like..

pic pihak lawan..nie pic dari unit 2....treadmark..yezza..unit nie jgk la yang dpt no 1..


team yang kuat saiko....team dr freedom..sket telinga aku dok dgr dyeorg terjerit2..but hapening..


team dr unit 1 ber treadmark kan " panas "..mmg panas pown kai bju merah gitu..


belasah je...nie la treadmark dari unit 4...siap bawe baby lagi tok jd menyokong..haha..


*******************


hahaha...setelah semua team aku perkenalkan sekrg time untuk menunjukkan kehebatan plak..** hebatla sgt..**meh lyn pic time tgh lwn bowling tu..



nie la aku yang tgh dok syok tgkkan bola yang bergolek2 untuk menjatuhkan pin....ooooo....no..spare..hahaha..sory gmbr nie diambil dari belakang plak..malunye...:P

ko tgk la bdk2 nie xcukup mkn cian la...ish2..jap2 ea mak masak nasi..huhu..nie team kedua dr unit kami..abg fuad,en.farhan,cik ekin dan kak suzi..tp kak suzi time nie ngah lontarkan bola..

amboi daniel tu dah nk melontar pown still nk pose jgk..yang sebelah tu aku..hahaha..bola oren gak taw..

setelah penat memerah tenaga melontar bola bowling untuk mendapatkan jatuhan pin terbnyk..tibe la mase yang terakhir iaitu menyampaian hadiah dan pose wat kali terakhir di pusat bowling alamanda putrajaya..

** sekian saje cite aku tok kali nie...**

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut